I 16 långa år har vi känt varandra

Haha, igår kväll satt Malin och jag och pratade en massa minnen.
Herregud det finns otroligt många!

Den här låten påminner oss om Danmarksresan 2005. (Herregud, redan 4 år sen!)
Bad day - Daniel Powter
 

Tyvärr har inte min dator följt med alla år,
inte min kamera heller för den delen ...


Bild från när Malin fyllde 15. Mina snyggingar alltså!


Bild från förra sommaren.
Och nej, bilden är inte seriös! Hahaha


Typ för ett år sen. Herregud, jag hade LITE för mörkt hår...


Bild på oss alla tre.
Fint är det ju också att alla tre kollar på dataskärmen
när vi tar kort med webkameran ... Hmm


Hahah, så söt! Från Stockholmsresan förra sommaren.
Och ja, vi hade lite kul med garderoben på hotellrummet, hahah.

Hur som helst, alla år har varit toppen! Och mer ska det bli ♥

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0