Spader? Min mobil? Ja det kan man säga!

Okej, bilden är verkligen hemsk,
men det var det enda jag hittade
på bara mig och Karin.
Det blev en massa prat idag på
Marieberg. Och det behövdes verkligen.
Du är bra du Karin. ♥

Min mobil har för övrigt fått spader.
Den har knappt kunnat vara på,
och jag kan inte skicka sms.
KUL - eller inte ...

Idag har jag också träffat Malin.
Hur kul som helst, för vi träffas ju
inte så ofta längre. Men nu är det
ju sommarlov och det kommer bli
så bra!










/ Sara

Kommentarer
Postat av: karinkaaaarin

hahahah uusch för bilden! får allt ta och fixa en ny, SNARAST!! hahaha ;)

jaa, tack själv! hann diskuteras mycket på den tiden vi va där haha<33

2009-06-07 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0