Söndag

Hmm, det är redan söndag, vilket betyder att det är måndag imorgon och då börjar introduktionsveckan på det där med entreprenörskapsgrejen. Det blir nog kul. Viktoria ska ju också dit så.

Jag vaknade ganska sent nu imorse, vid halv 11, så än så länge har jag bara hunnit med att äta frukost och sprungit en sväng. Jag har inga planer för dagen än. Vädret är sämst så man vill ju helst vara inne...
Mormor och morfar kommer förbi en sväng i alla fall och skjutsar in mig till stan. Nu i veckan kommer jag att bo lite till och från i min morbrors lägenhet - grymt skönt! Mormor och morfar ska hjälpa mig att sänka sadeln på morbrors cykel. Jag får låna den också den här veckan - min är ju snodd...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har min cykel blivit snodd - 2 gånger! Först min svarta sen mormors som jag hde... :@ på mindre än en månad också! :P

2009-06-07 @ 15:58:59
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0