Rensning av underkläder

Jag fick nyss värsta rycket. Jag drog ut alla mina underkläder, gamla som nya,
ur min överfulla underklädeshylla. Herregud säger jag,
där har jag nog inte rensat sen jag gick i 6an!
Hahaha, jag har hittat så mycket fult kan jag lova.
Jag har slängt mer än hälften, men hyllan är fortfarande ganska full.
Menmen, det är i alla fall mycket bättre nu.
Nästa projekt är min garderob - som också den ser förjävlig ut.

& jag hittar inte kamerasladden till datorn?!
Nu har den, precis som allt annat som försvinner, fått ben och bara gett sig iväg.
Eller så är det jag som har lagt den någonstans..? Nej, den har fått ben, helt klart...

/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0