Några dagar med Bella

Igår kväll drog jag in till Bella igen. Eller rättare sagt, jag blev hämtad av en övningskörande Bella.
Kvällen blev mys med film i husvagnen tillsammans med Calle också.
Sov där inatt också gjorde jag, och det var grymt varmt i husvagnen inatt! Herregud alltså...

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket... Pappa hämtade upp mig hos Bella vid halv 1.
Då blev det en sväng till marieberg för att träffa farmor och farfar. Det enda som inhandlades var lite underkläder,
som jag passar på att köpa på HM:s rea! Hehe

Jag kom nyss upp från ett dopp i poolen. Det var, också idag, grymt kallt!


Hmm, vet inte riktigt vad som har hänt med mig och att ta
nya bilder... Bra går det inte i alla fall, så det fick bli en
riktigt gammal bild på mig och Bella.
Du är toppen ska du veta! ♥

/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0