Måndag

Det blev inte mycket till skola idag inte.
Jag och Viktoria träffades i skolan redan kl 9,
även om vi inte började förän vid 11.25.
Anledningen var att vi skulle sitta och sälja biljetter
till Teknis-festen, MEN vi fick då reda på att lokalen
är dubbelbokad(?!) så festen blir inställd!! :O
Inte okej!

Sen blev det avslutning på spanskan.
Vi satt mest och pratade. Och jag och Viktoria
skrattade (som vanligt). Våran lärare frågade om
vi skrattade åt hennes skor... Men faktum var att vi
skrattade åt hennes strumpor... Sorligt, hahah.

Vid kl 13 var jag i alla fall
klar i skolan. Då träffade jag Elin
och vi drog först till ica. Jag hade
tänkt att köpa jordgubbar, för jag var
grymt sugen på det!
Men nej, tjejen som satt och sålde där
satt inte kvar när vi kom ut.
Så då fick jag springa in och köpa
melon. Ja det funkade det med.
Vi drog runt på stan en sväng och kollade
runt lite. Sandra kom också och gjorde oss sällskap.

Snart blir det mat och sen en promenad med syrran.

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0