En dag med Malin

Dagen har alltså spenderats med Malin.
Vi har legat i solen ett tag (även om jag sa att jag skulle hålla mig borta från den...),
badat i poolen har vi också gjort. Riktigt kallt var det!

Jag har också gått ganska mycket idag.
Fram och tillbaka till affären två gånger,
och så cyklade jag ut till e18 för att möta Malin
vid bussen och då var vi ju tvungna att gå tillbaka hem...

Vi har också kollat på "I taket lyser stjärnorna".
Jag har ju redan sett den, men Emelie och Malin
ville se den. Emelie och Malin var på skratthumör,
medan jag satt och grät till filmen, IGEN.


& ja, Malin sover här inatt. Det var ett tag sen,
men vi gjorde det verkligen jämt förut så nu känns
det som förr när vi träffades flera gånger i veckan ;)

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0