Update

Okej, nu har jag faktiskt haft lust att blogga ett tag, men tiden har inte ritkigt räckt till.
Det är så himla mycket med allt nu. Dans, skola, plugg och fix med tävlingskläder hit och dit.
Plus att jag självklart vill träffa Calle så ofta som möjligt,
men tyvärr blir det lite för sällan kan jag tycka... heheh.

Det var i alla fall tävling i lördags, och jag är supernöjd!
Eftersom att det var en regionstävling tävlade jag bara i singel.
Jag var egentligen inte så jättettaggad, just för att jag tycker att singel
är mindre kul att tävla i... Men jag slutade faktiskt 2a i min andra tävling i silver!
jag fick prick och eftersom att jag hade en sen förra tävlingen har jag nu
gått upp till guld (y). + att det var första gången jag kom på pallen i singel.
Yeeay!
Det gick bra för en massa andra från KSD också, så grattis till alla!

Bilder kommer förhoppningsvis senare ikväll, men jag ska inte lova för mycket.
Tisdagar brukar vara en dag där jag tänker att jag ska hinna göra så himla
mycket, men det slutar alltid med att jag knappt hinner med hälften...
Plugg är det som står på schemat idag i alla fall. Ekonomi och spanska.
Och förhoppningsvis hinner jag med att köra lite ikväll också.

Nej nu väntar plugget på mig, samhällskunskap B - mindre kul!

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0