Tisdag

Hmm, det här på att hålla igång bloggandet var jag kanske inte så bra på...
Men just nu är det himla mycket. Dans, plugg, dans, plugg och dom dagarna
det varken är dans eller plugg blir det att träffa älskling. Och så ska 
jag försöka klämma in att träffa kompisar också. Yes, fullt upp!

Idag är jag faktiskt stolt över mig själv, även om jag är så himla skoltrött,
så har jag nu pluggat in 55 spanskaglosor som vi har tills imorgon +
att jag har skrivit en uppgift som vi har i engelskaläxa tills på torsdag.
Allt det är jag klar med nu. Så himla skönt! Jag har också tagit mig i kragen
och mejlat Marina, den spanska tjejen som jag bodde hos i våras, för på söndag
kommer hon hit till Sverige och bor hos mig. Och jag har inte pratat med henne
något alls sen den 25 april... Heheh, men jag har väl inte direkt saknat henne heller så.


Bild från när vi var i Barcelona i april. Gud vad tiden har gått fort, det
känns som om det var nyss!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ut och springa. Jag missade konditionspasset
igår, för Emelie fyllde. Grattis i efterskott syrran!
Sen blir det väl idol och förhoppningsvis kan jag övertala pappa om att
jag ska övningsköra en sväng sen, heheh.

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0