Seg vecka

Vad har hänt med mig liksom? Jag orkar ju aldrig ta mig tid att blogga...
Aja, plötsligt händer det.

Ja, vad händer just nu i mitt liv? Ja, den här veckan har nog känts som
en av dom segaste i mitt liv, någonsin. En spansk tjej bor här hemma hos mig,
och jag vet inte, det känns liksom inte så bra... Längtar som bara den tills
hon åker hem natten till lördag, hehe.

Ikväll blir det karrofesten med en hel del spanjorer. Egentligen orkar jag inte,
men jag har inget val. Måste ju hålla reda på henne så hon inte tappar bort sig.

På lördag är det första tävlingen för terminen. Grymt kul! Dock är det bara singel
jag ska tävla i då, eftersom att det är en regionstävling, då får vi varken vara med
i grupp eller par. Jag är faktiskt taggad för tävling nu!
Men först måste ju alla spanjorer åka hem...



/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0