Torsdag

Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev sist!
Vad har hänt? Nja, inte så mycket.
Skolan har rullat på, och jag kan inte ens beskriva hur skönt
det ska bli med lov nästa vecka! Så efterlängtat.

Den 10 oktober var det ju tävling. Första gången med gruppen
nu efter nya kläder, ny dans och med Malin som medlem.
Det gick verkligen över förväntan, slutade på en fjärdeplats.
I högsta klassen liksom! Hur bra som helst.
Paren gick också bra, slutade 6a första tävlingen i star!
Och nu taggar vi till nästa tävling som är i Halmstad den 14 november.

Just nu har vi info - lay out. Inte det roligaste direkt, men jag är klar
med dagens uppgifter, så nu väntar jag bara på Viktoria som har utvecklingssamtal.
Senare ska jag dansa jazz. Skönt, för jag är hetl död i kroppen efter veckans
alla träningar. Skulle egentligen vilja träffa Calle ikväll också, men nej det hinns
inte med idag, måste hem och skriva klart sista uppgiften nu innan lovet...

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0