Impulsryck

Ja, som jag sa tycker jag att del 1 i nationella i matte var lätt. Och det visade också resultatet, 3 slarvfel på den delen utan miniräknare och förmodligen full pott på den sista uppgiften. Det är jag nöjd med i alla fall.

Efter skolan blev det som sagt fika med Julia. Vi drog till Bara Vara som enligt mig måste vara bland de bästa fiken i Örebro. Sen blev det ett impuls påhopp på bussen till Adolfsberg. Jag kom nämligen på att det kan vara bra att ha min cykel inne i stan imorgon istället för hos Viktoria. Sagt och gjort, en halvtimma senare stod jag utanför Viktorias hus och sen var dte bara att trampa upp på stan igen. Mig gjorde det inget med en cykeltur, hahah för jag tyckte även idag att det skulle bli grymt kul att cykla, hahha!

Jag har också hunnit med att skriva klart bildprojektet och gjort en del på samhällskunskapen. Men det som har förvånat mig mest idag är att jag faktiskt kände, utan att mamma sa till mig, att jag var tvungen att städa mitt rum. Ja, så nu sitter jag här i ett något finare rum än vad jag gjorde för några minuter sen.


Dagens klädsel,

/ Sara


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för idag :D <3

2009-05-13 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0