"Tjejer, jag vet att det här inte är sprit, men vi kan ju skåla i alla fall"

Ja, valborg spenderades alltså med fyra helt otroligt bra tjejer. 
Efter grill och mys hemma hos Viktoria + en hel del prat och skratt, drog vi vidare upp på stan.
Träffade lite folk och senare hem till Viktoria igen.
Tack tjejer för en mysig valborg! ♥


Idag ringde min väckarklocka redan kl 9 - suck!
Hahah, det blev upp och möta Elin vid bussen och
sen har vi spenderat hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen
i en träningslokal för att fixa med mitt bildprojekt. Resultatet blev kanske inte perfekt,
men det duger gott och väl. Skönt att ha det fixat!
Tack Emelie & Elin för hjälpen ;)

Eftermiddagen har spenderats med Elin ute på min baksida.
Det blev solning såklart - vad annars en sån här fin dag?!

Nu blir det att tagga tävling för fullt. Imorgon är det dags igen!


Klädseln igår kväll,
svarta shorts- Gina tricot
Svart tröja - Spirit
+ gladiatorskor, som jag inte var ensam om att ha ...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah kännde att jag gjorde en hel den missar i dansen hahaha men får väl skylla på att det var ett tag sen sist jag dansa :P hehe ;) lycka till på tävlingen!<3

2009-05-02 @ 18:00:39
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0