Tisdag

Tisdag. Ja, vad ska man säga? Precis som vilken tisdag som helst. Historia, samhällskunskap, engelska och matte. Det bästa är att vi i princip inte kommer att ha några engelskalektioner nu tills vi slutar, bara film!

Efter skolan drog jag till dansskolan för att träna med gruppen. Och nu är jag grymt trött i hela kroppen!
Först en timmas grupp då, gjorde klart den sista åttan och ändrade om lite också. & Körde dansen i rätt tempo (megasnabbt!) Hahah, man märker i alla fall att man inte har konditionen så bra som man egentligen vill.
Sen blev det en paus på en timma, eller som Viktoria sa igår "Vi kan ha fruktstund då Sara!" Hahah.

Efter det drog vi igång igen med gruppen och körde en timma. Då blev det också styrka och stretch, och det behövs ju det med. Sista träningstimmen fick bli en liten blanding av singel och par, som inleddes med en konditionsuppvärming. Okej, jag brukar bli riktigt varm och sådär härligt svettig i normala fall, hahah, men idag var ett extremt fall! Jag var helt död kan jag lova!

Så nu sitter jag här, och verkligen känner att kroppen är helt slut. Skönt på ett vis faktiskt, då har jag ju tränat bra, hehe. Och grymt skönt att vi varken har historia eller spanska imorgon, så vi början kl 13.30 och slutar 14.30. Hehe, vissa har det bra...




/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Jag är också död, orkar knappt skriva något på tangentbordet ens..men ändå vill jag hitta på något, se en film eller så - men de finns inte ett skiit på tv och jag orkar inte ladda ner !! och den enda film jag har hemma är addes glömda haha

2009-05-05 @ 23:15:16
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0