Tisdag

Tisdag idag. Tror faktiskt att alla vet det...
Det enda vi hade i dag i skolan var nationella i matte, sista delen.
Otroligt skönt att ha alla nationella gjorda! Även om det som vi hade idag gick skit, hahah.

Efter provet blev det en sväng på stan, sen ner till skolan igen för festkommittémöte. Så alla rudbeckare - boka in den 3 juni, då jävlar blir det fest!

Om ungefär två timmar ska jag ta bussen in till stan igen. Först ska vi i gruppen träffa Anna och prata om våra tävlingskläder och så, och sen blir det träning.
Just nu är jag verkligen grymt trött, sängen ser väldigt lockande ut... Men nej - nu måste jag plugga!


Lackkläder - grymt snyggt, men efter några tävlingar
luktar dom inte speciellt gott... Även om jag brukar skölja av
dräkten efter varje tävling. Hmm, inte allt för mysigt kan jag lova!

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0