Tisdag

Nu är också tisdagen avklarad, vilket betyder en dag närmare SM!
Skolan flöt på som alltid, Knuffen var och föreläste och hade någon tipspromenad i korridoren. Heheh, idag fick vi också resultat på vårat engelska nationella, hör- och läsförståelsen som vi gjorde i torsdags. Ja, jag kan väl inte direkt säga att jag är supernöjd, men det får duga. VG- på den delen, och VG totalt på alla nationella i engelska. Jag har alltså en känsla av att jag kommer att få VG i engelska A...

Efter skolan CYKLADE vi hem till Viktoria. Ja, jag fick premiärcykla min fula cykel, hahah. Jag som inte har cyklat på jätte, jättelänge såg verkligen fram emot cykelturen till Adolfsberg!

Sen blev det träning. Först par och sen singel. & jag är grymt trött i kroppen nu! Vi körde liksom som om det var tävling, först ut och köra sin dans ordentligt i en och en halv minut. Sedan fick man göra det man brukar göra på tävlingar i väntan på att få dansa. Sedan efter tio minuter skulle man vara redo att köra igen. Det här upprepades fyra gånger på pardiscolektionen och sedan fyra gånger på singeln. Grymt jobbigt, men så grymt bra träning!


För första gången på länge är jag taggad inför att tävla i singel.
Kanske beror det på att jag äntligen har lämnat brons-klassen
bakom mig ...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: vickan

aah cykel, wohoooo livin the dream!!?!? hahaha <3

nalle nalle nalle nalle nalle !

2009-05-12 @ 22:26:41
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0