Söndag

Det blev alltså träning idag med gruppen. Privatlektion. Lite ändring i dansen.
Så nu är det bara att nöta in allt. Den här veckan blir det träning måndag, tisdag och torsdag.
Nu ska vi köra ordentligt för i helgen är det som sagt SM!

Nyss kollade jag och lillbrorsan
igenom min gamla suddsamling.
Samlade nämligen på sudd när
jag var mindre, haha.
& ja, jag har en del ...
& det var visst något som fascinerade
brorsan.


Nu  väntar tråkigt plugg.
Usch, orkar egentligen inte alls
med det nu. Men det måste bli
gjort, så jag har inget val...














/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Ta med några till skolan, där har vi ju brist av dom ;) haha !

2009-05-10 @ 21:32:27
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0