Plötsligt händer det

Nu är jag stolt över mig själv, hehe. Först var jag ute och sprang lite, men idag inga intervaller. Sen har jag faktiskt dammsugit mitt rum, bäddat rent i sängen, och rullat med en sån där klädrulle över hela min matta! Min matta är verkligen ingen höjdare, samlar på sig massa skit som inte går att dammsuga bort...
Jag har också fixat med maten och så har jag satt igång en tvättmaskin. Ja, jag vet, plötsligt händer det, haha.

Imorgon är det dags för klubbmästerskap på dansskolan. Par och grupp ska det tävlas i för min del. Jag hade ingen större lust för singel, så jag hoppar över det.
Tyvärr hinner jag inte vara med på Alexander Larssons lektioner som är efter. Jag ska nämligen åka bort till Nora för att träffa en del i klassen. Lite surt att missa lektionerna, men jag tog ju tre lektioner av honom när vi var i Falun så...



/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0