Måndag

Emelie öppnar dörren in till mig imorse och frågar:
- När ska du upp Sara?
Eeehhm, jag kollar på klockan. 06.04 lös dom röda sifforna.
Panik!
Bussen gick 6.28, men jag hann. Gud så bra jag är, hahah.

Ja, idag mår jag fortfarande inte så bra. Förkyld som en dåre.
Nu är det ändå lite bättre efter att jag somnade när jag kom hem
vid kl 9. Idag ska jag bara ligga här hemma och ta det lugnt.
JAG SKA BLI FRISK!
Och så måste jag plugga också...


Måste bara säga att Viktoria är så sjukt bra!
En sån som hon borde alla ha. Hon finns alltid där!
Jag älskar dig.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Älskar dig också Sara! ..och bilden, den är så jäkla klockren. Det roliga är ju att vi vet ju inte vem som tagit den heller(?) Haha. Ses imårrn, om du är frisk då. Puss! <3

2009-05-25 @ 14:20:07
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0