Ledigt vare här!

Ja, det har inte blivit så mycket bloggande den senaste dagen. Anledningen är att jag liksom inte har haft tid...
Igår kväll drog Viktoria och jag till Adde. Viktoria och jag hade hyrt två filmer, Click (eftersom att Vickan inte hade sett den...) och sen en skräckis som vi inte hann kolla på.
Efter filmen och efter att Vickan hade somnat ett antal gånger i Addes säng, satte vi oss på cyklarna och var hemma hos Vickan vid 2 på natten. Japp, då somnade vi på en gång.

Idag har jag spenderat dagen på marieberg med Elin. Jag har faktiskt hittat en kjol som jag har tänkt att ha på avslutningen, riktigt söt faktiskt.


Två toppendagar har det varit.
Men nu ska jag ut och börja vägen mot en ännu bättre kondition.
Japp, intervaller väntar på mig...

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0