Imorgon, en dag fylld av fix

Imorgon är det onsdag - enda dagen den här veckan utan träning. Så då blir det att fixa lite saker, fast inom dansen. Hahah, allt handlar om dansen just nu. Men det är kul och så värt, så varför inte!

Jag och Emelie måste fixa stenar på våra parkläder, som just nu ser lite, jag vet inte riktigt, tomma ut kanske. Och så ska vi färga löshåret jag hade på balen förra året. Då var jag ju brunett. Inte nu längre. Emelie och jag har nämligen kommit på att vi kanske inte orkar att ha utsläppt hår på nästa tävling - man blir varm och mitt hår förblir inte platt utan blir fluff, hehe. Så vi kanske kör på toffs med löshår, men men vi får se.

Och på tal om att färga hår, så måste jag snart färga mitt eget! Hahah, nu börjar det bli ett riktigt skämt.

& imorgon ska jag också hinna med att plugga hade jag tänkt, hmmm...


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0