Fredag!

Grymt skönt med fredag! Det var ju heller inte helt fel att vi inte hade någon spanska idag, vilket gjorde att vi kunde åka hem direkt efter seminaret i historia.

Idag fick jag också reda på betygen på dom nationella proven i spanska. Och jag kan meddela att jag har gjort mitt sämsta prov sedan åttan när vi började med betyg. Hahah, på läsförståelsen blev det ett G, (mitt förra sämsta provresultat låg på G+ som jag fick på ett matteprov i 8an) Hörförståelsen gick något bättre, VG och uppsatsen gick bäst, precis som jag kände på mig. Där blev det ett VG+. Men jag är nöjd, för läsförståelsen var grymt svår!

På svenskan kollade vi på film.
"Seven" som har sin handling
grundat på de 7 dödssynderna.
Riktigt bra film faktiskt!


Snart ska jag in till stan igen,
har lovat Emelie att hjälpa
henne med att hitta en
balklänning.
Och så ska vi köpa färg
till löshåret som jag skulle
ha fixat i onsdags...















/ Sara

Kommentarer
Postat av: Julia

Filmen var otroooligt bra :D haha ;)

2009-05-08 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0