Långhelg

Ja, nu har jag inte bloggat på ett tag igen, men tiden har inte riktigt räckt till.
Min jobbvecka är i alla fall redan slut, för redan igår hann Elin och jag klart
med huset vi skulle måla. Men vi får ju lön för hela veckan, även om vi var
lediga idag och är det imorgon också.
I tisdags gick jag handledarkursen, som var ganska långtråkig.
Att sitta där inne i tre och en halv timma är kanske inte precis vad jag
hade lust till efter att ha jobbat hela dagen. Men nu är det gjord,
och nu är det bara ett syntest kvar innan alla pappren ska skickas iväg,
och sen ska jag minsann ge mig ut och köra!

Dom två senaste nätterna har jag sovit hos Calle. Han måste ju vara
världens underbaraste! Hur som helst, på lördag har vi varit tillsammans
i en månad, hahah. ♥

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0