Naglar ...

Hmm, jag har sagt flera dagar i rad nu att jag ska måla om mina naglar ... 
Men har jag gjort det ?
Nej.

Så idag kände jag att jag verkligen var tvungen att göra ngt åt mina naglar, men upptäckte då att nagellacksbortagningsmedlet (oj, världens längsta ord !) var slut.
Suck !
Menmen, det var bara att be pappa skjutsa ner mig till affären, och med mig hem följde också ett nummer av Veckorevyn.. Hmm, ja, jag är väl egentligen inget fan av Veckorevyn, utan köper det lite då och då, självklart när jag är med mamma eller pappa och handlar - för annars måste jag ju betala den själv !  Hahah, man får inte vara dum inte ;)



Ja, färdigmålade nu, det fick bli guldfärgat (y)

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0