& Vickan lyckas alltid vara värst ;)


hahaha, måste ju bara berätta ...
Jag och Viktoria har ganska ofta pratat om att det är så pinsamt att ramla eller halka när man går själv, framför många liksom ... Och sen när jag ska gå av bussen här hemma, så är jag verkligen grymt nära att göra det också. Så jag tar upp telefonen så fort som möjligt för att dra iväg ett sms till Vickan:
" AHAHAHA, NU GJORDE JAG DET NÄSTAN, HALKA INFÖR ALLA ! "
Svaret jag fick då var ...
" MEN JAG GJORDE DET ! HAHAH "


Vickan lyckas alltid vara värst ! ;D hahahaha ! <3


/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahahahaahhaahah xD

men sara vilken hemsk bild !!! hahahaha <3

2009-01-09 @ 16:26:36
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0