Söndag

Ja, igår blev det först att träffa farmor och farfar på marieberg. Och duktig som jag är har jag inte brutit mitt och Viktorias shoppingförbud ... Visst jag har en tröja mer nu, men den köptes inte av egna pengar. Hahah !

Sen vid 7 träffade jag Mira. Riktigt mysigt hade vi det där på Deed. Fina kort blev det också i väntan på bussen, Mira ska skicka dom till mig, så det kanske kommer att dyka upp något riktigt fint kort här om ett tag ;) hahah !

Ja, senare idag ska vi i Experience (ja, vi heter så nu) träffas och ta kort med dom nya kläderna :) Kul, och sen kör vi på med träning, först 1 timma grupp, sen 1 & en halvtimmas avancerad singel med Anna, som enligt mig är den bästa träningen på hela veckan ! :D

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0