Måndag

Då var det måndag igen, med ännu en ny skolvecka framför sig ... Skönt att vi har temadag imorgon, börjar 10.15 och sen har vi inga vanliga lektioner heller !
Efter skolan drog jag, Emelie och Viktoria direkt till träningen för lite plugg. Sen har träningen tagit upp större delen av kvällen, från kl 17 - 20, sen blev det hem, äta, duscha och sen ännu mer plugg.

Ja, idag var det egentligen meningen att vi skulle köra gruppdisco från kl17-18, men eftersom att vi bara var fyra idag, så körde Emelie och jag lite par då istället, sen blev det teknik mellan 18-19 och sen efter det en timmas pardisco. Och jag är verkligen grymt taggad på par just nu ! :D


bild från Sm när vi stod högst upp på pallen :D

/ Sara


Kommentarer
Postat av: sandra

FRÅGESTUND i min blogg!! Det är bara att fråga på, jag svarar på det mesta! :) Kom igen nu snygging!

2009-01-27 @ 19:52:32
URL: http://misselvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min klasskompis till höger i blått står bredvid er :) /Hanna från sommarjobbet :)

2009-02-01 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0