Ingen dans

Lite segt att det inte blev någon träning alls idag. Eftersom att det typ inte finns någon värme i lokalerna + att det luktade riktigt starkt och äckligt, så blev allt inställt idag. Det jobbiga var bara det att Emelie och jag åkte till dansstudion, satt där ganska länge innan dom sa till att allt var inställt ...




Hahaha, alltså, jag vet att min humor kanske är sämst, hahhaha, men jag skrattar verkligen ihjäl mig när jag ser det här! Eller ja, ni kan ju börja kolla vid 2.30 för det är då det extremt roliga kommer ! hahahaha
Ja, alltså, efetrsom att det har varit prat om att det var så många i juryn i "Sjärnor på is" så gjorde "Fredag hela veckan" en parodi på det ... hahahahahah, för bra !


/ Sara

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hahahaa okej sara, haha du har rätt haha den var rolig!! haha

meeen..tråkigt att det inte var någon träning idag :(

2009-01-19 @ 20:34:12
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0