Utmaning

Ja, jag blev utmanad av både Emma och Sandra för några dagar sedan att berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om mig själv ...

1. Jag skulle vilja vara lite kortare så att jag kan ha pumps utan att bli 2 meter lång.
2. Mina fingrar på vänster hand är smalare än dom på höger, hahah !
3. Jag skulle gärna ha ännu mer tid till att träffa kompisar.
4. Det går ganska bra i skolan för mig även om jag inte pluggar så mkt.
5. Jag tycker om att träna, annars känner jag mig lat.
6. Jag är nästan aldrig nöjd efter att jag har varit hos frisören ...
7. Jag skulle vilja flytta in till stan.
8. Jag bäddar sällan sängen. Gör det bara om jag vet att jag ska få besök eller att någon kompis följer med hit...

Ja, sen skulle jag ju också utmana 8 personer, men jag tycker att alla som vill kan göra´t ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

allas fingrar är större på den ena handen beroende på vilken dom skriver med, haha :P

2009-02-19 @ 11:17:11
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0