Träningsvärk året runt ?

Nu är jag hemma efter en ganska meningslös skoldag, efter ett besök hos sömmerskan (bilder kommer förhoppningsvis på fredag, då vi ska dit igen), efter en massa plugg hemma hos Vickan och efter en timmes hiphop. Jag och Vickan var grymt effektiva idag måste jag ju säga - nästan hela samhällskunskapskapitlet hann vi läsa igen och svara på frågor. Pluspoäng till oss !

Hiphopen gick faktiskt bra, förutom att mina knän som är fyllda av blåmärken blev ännu värre efter golvkoreografin vi lärde oss. Jag och Vickan kom förresten på att vi jämt, dygnet runt, vecka ut och vecka in går runt med träningsvärk !



ja, jag och Vickan kör på hårdträning ! hahah ;D

/ Sara


Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Hårdträning - yes! Nu JÄVLAR ska du också få en prick :D

Btw, jag skriver också ett inlägg om träningsverk året runt..hoppas de e ok :$ hihi <3

2009-02-04 @ 07:39:41
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0