Tävling, Kungsör

Ja, tävling i Kungsör var det som gällde idag. Upp klockan 6 imorse, fixa med hår, smink och dom förjävliga lösögonfransarna ... Vid 8 blev det att hämta upp resten av gruppen för att sedan dra till Kungsör.
Först på schemat stod pardisco, så Emelie och jag fick dra på oss våra nya kläder som ganska snabbt visade sig bli sjukt varma. Vi är alltså dom med svarta och guldiga kläder på bilderna.
Trots trängsel på tävlingsgolvet lyckades Emelie och jag sluta 2a ! Grymt bra, tycker jag :D<3

Bella och Vickan slutade 2a i par i sin klass. Grattis !








Sedan blev det att skynda att byta om till gruppkläderna, som är om möjligt ännu varmare..
Själv tyckte jag inte att vi dansade så bra som vi egentligen kan - men vi slutade iaf 1a ! Otroligt jättemega bra !<3







Jag har tyvärr inga bra bilder från singeln. Där slutade jag i allafall 5a, och det är jag nöjd med eftersom att jag äntligen fick en prick! Grattis till Viktoria som kom 3a och till Bella som kom 7a i sin klass! <3

Så dagen blev mer än lyckad! Prick i alla grenar - vad mer kan man begära ?

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Gabriellaemmas

Grattis :)

2009-02-28 @ 22:36:04
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/
Postat av: Gabriellaemmas

och jag saknar er med :( <3

2009-03-01 @ 10:19:03
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/
Postat av: Elin

GRATTIS! :D <3

Så jäkla stolt över er! :)

2009-03-01 @ 20:06:44
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0