& så var det slut på lovet

Riktigt skönt med träning igen efter lovet! Visst jag har tränat en del på egen hand, men det blir liksom inte detsamma. Anna Wretling är verkligen hur bra som helst, en dansgud kanske ? Hon får oss iaf att kämpa på även när vi är hur trötta som helst, och det är verkligen toppen. Som vanligt är jag helst slut efter träningen, men det är så det ska vara. Nu väntar bara sängen på mig, för duscha och äta har jag redan gjort.

Imorgon börjar skolan också - shit, tiden går verkligen fort !

Måste ju bara tillägga att det har känts lite tomt utan Viktoria nu på lovet - har ju inte träffat henne sen i måndags. Hahah, vi brukar ju träffas varje dag, vecka ut och vecka in ;) <3



Snart blir det premärdansing i nya dräkterna. På lördag gäller det ! ;D

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0