Hallelulja, it´s friday !

Gud så skönt, det är fredag !
Veckan har faktiskt gått hyffsat snabbt, men jag känner att jag har sovit alldeles för lite...

Inställd historia idag, vilket gjorde att vi slutade vid halv två. Skönt, då blev det att dra till min morbrors lägenhet som vi har haft tillgång till nu i tre veckor när han har varit utomlands. Så nu har jag faktiskt varit dukitg och städat en del, eftersom att han kommer hem imorgon ...

Förhoppningsvis kommer snart Emelie och hjälper mig ! Sen blir det stan för att inhandla lite saker inför tävlingen IMORGON !

/ Sara

Kommentarer
Postat av: sandra

Lycka till imorgon :D

2009-02-27 @ 15:57:17
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0