Fredag den trettonde

Hur skönt som helst att det är lov nu, helt perfekt !
Än har det inte hänt mig något speciellt även om det är fredag den trettonde ... Men dagen är ju inte slut än !

Utvecklingssamtal idag också, och det kunde faktiskt inte ha gått bättre. Ja, jag vet, jag är duktig.
Kvällen blir lugn, är ändå hur trött som helst, men drar en liten sväng till Vickan snart där Sandra också är, egentligen bara för att lämna lite saker, men stannar där medan mina kära föräldrar handlar lite.


Yes, jeansjackan åkte på idag. Fungerade lika bra nu som den gjorde när jag använde den flitigt för minst fem år sen !

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Vickan

watch out ! ;) <3

2009-02-13 @ 17:57:28
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0