fix, fix och ännu mera fix

Ojoj, så mycket att fixa inför tävlingen...
Nu har jag nyss duschat och tvättat håret, eftersom att jag måste byta sida på min bena tills imorgon. I gruppen ska vi nämligen ha två små inbakade flätor på ena sidan, och eftersom att större delen av gruppen har sin bena på vänster sida (förutom jag och Viktoria) så blir det också på vänster sida flätorna blir. Och jag kan säga att det nog finns en bra anledning till att jag annars har benan på andra sidan - för med benan på vänster sida ser jag helt förjävlig ut ! Och så får jag dansa runt imorgon också... Great

Brun utan sol väntar också på mig, plattat håret har jag heller inte gjort, jag har heller inga flätor i håret och jag måste volymtånga det. Hmmm, med andra ord en hel del kvar att fixa ...



Imorgon gäller det ! TAGGA KSD !

/
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0