Bland renar och strykbrädor

Hahah, jag och Viktoria är kanske aningen blonda ... Först sitter vi i sängen och pluggar när Vickan kommer på att man kanske inte får ha strumpor i sängen, hahah, så hon frågar; "Oj, här sitter jag med strumpor i sängen, får man verkligen ha det?" Hahah, jag svarade, " jamen det är klart du får, jag har ju det med ..."  Vickans svar; " Ja, men jag har ju renar på mina ..." HAHAH !

Och sen skulle jag, som faktiskt brukar stryka kläder hemma, ta fram strykbrädan ... Jag håller på och kämpar ett tag, när jag till slut säger; "Vickan, ska den vara så här låg ..?" Hahah, strykbrädan var då bara ca 20 cm över golvet. Hahah, Vickan (som aldrig brukar stryka kläder!) kommer fram och visar lugnt hur man gör. Hahaha ! Ja, ibland är man bara inte så bra som man tror ...

Sovmorgon idag, skönt !


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0