Planerna inför helgen ...

Ja, jag åker direkt hem till Viktoria efter skolan. Stannar där hela helgen, så packning har jag inte snålat med, hehe. Och eftersom att det är fest på lördag och jag inte riktigt vet vad jag ska ha för skor än, så följer det med ett par skor också. + att Viktoria och jag har fått för oss att vara lite duktiga och ge oss ut och springa imorgon. Hahah, ja, är man hurtig så är man...

Ja, jag sover alltså hos Viktoria fredag-söndag, hon blir inte av med mig så lätt ;) hahah ♥

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha ;) idag behöber vi inte ha cykeln att krångla med hem i alla fall. . . haha <3333

2009-04-03 @ 07:53:55
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0