Påskafton

Påskafton idag - vilket betyder att vi ska till farmor och farfar, precis som varje påsk. Ovanligt för i år är att ingen ska ut och gå påskkärring/påskgubbe. Javisst, det var allt ganska många år sen Emelie, jag och Malin slutade, men eftersom att jag har en lillebror som är 7 år yngre och en kusin som är lika gammal som brorsan, ja då har dom liksom tagit över påskvandringen. Men i år kände dom inte för det, skönt faktiskt. Det betyder att vi inte behöver åka lika tidigt till Svartå...

& grattis till min faster som idag blir 38 !

Idag blir det också att fira alla möjliga. Pappa, Malin, faster och mamma. Alla lyckas visst fylla i april...

Glad påsk får jag väl ta och säga i alla fall. Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att ha !

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0