Vart tar tiden vägen ? :O

Heey
Jag har varken haft tid eller ork till att blogga nu de senaste dagarna. Jag vet, dåligt gjort av mig, men jag ska ta och skärpa mig nu. Veckan har iaf varit bra, Grattis till både Julia och Viktoria som har fyllt år ! :) <3 Guuuld är ni tjejer ! <3 
Den mesta delen har den här veckan gått åt till plugg, eller det var iaf tänkt så. Sen hur mkt det egentligen blev, ja det vet bara jag. Två prov nu i veckan hade vi, och ändå till höstlovet kommer vi att ha ett prov i veckan... Tjenare så roligt ;/  

Igår efter skolan drog jag med Viktoria, Julia och Mira till Bara Vara. Myyysigt var det, och det var jag o Mira som stod för betalningen, födelsedagsbarn ska ju inte betala dom inte :) 
Efter drog jag till mberg med Elin :) <3 Lite saker inhandlades från min del iaf, ett par jeans, två tröjor, trosor och puder. Trevligt javisst :) 
En riktigt lyckad fredag ! <3 

Nu ikväll blir det att dra hem till Adde med några i klassen. Pokerkväll (y) hahah, o jag som är sååå grym på poker alltså, hahah, inte precis va ;) 

/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0