klasskort ...

Haallu

Skolan idag var väl okej, även om någon var på sämst humör ?  hahahah ;)   Kan ju iaf säga att jag och Julia är bäst på datakunskap alltså, klara på nolltid liksom (y) 

När jag kommer hem, efter lång väntan på bussen, märker jag att vi har fått klasskorten och de enskilda. Uuuusch på mig på klasskortet säger jag, nästan värre än matkortet ! Och det ska liksom visas för alla typ ... Det enskilda blev iaf lite bättre, alltid ngt ...  Lite syd också att det saknas typ 10 pers på klasskortet , menmen ...

Imorgon är det ingen sovmorgon för min del. Lite surt men nästa vecka är det allt min tur (y) hahah, så det blir att nu under natten tagga inför en dubbellektion med min favoritlärare Marko, hahah eller inte va ;)  Han är typ sämst, inte något illa menat men ... :) 

Nu väntar sängen på mig :) 

/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0