Söndag

Hejhej
För ungefär en timme sen landade jag i hemmet efter en sjukt jobbig men fruktansvärt kul träning :) Första träningen drog igång vid 16, coachad gruppdisco var det på då på schemat :) Det blev att lära Emma stegen som vi andra lärde oss på privatlektionen i onsdags ... Det börjar kännas lite stressigt med gruppdansen just nu, mindre än två veckor kvar till tävling och vi har ungefär 5 åttor ... yeah right, det kommer att gå super ;)  hahah, menmen det blir att ligga i hårdträning nu (y)
Efter en timmes träning blev det att sitta och vänta på att nästa lektion skulle börja. Den drog igång vid 19, en och en halvtimmes träning, grymt jobbigt, men jag älskar´t ! :) 

Tidigare idag blev det IKEA med mamma, eftersom att hon har lovat att jag ska få en ny säng nu när jag inte följde med till Turkiet ... Däremot fanns den som jag ville ha inte i vitt, så det fick bli ek, men det går ju bra det också ;) 

Nej nu ska jag snart börja dra mig mot sängen, om jag ska orka upp vid 5.40 imorgon ... 

/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0