mer nervös, mindre peppad

Hejhej
Idag är det äntligen fredag. Grymt skönt tycker jag. Även om den här helgen kommer bli allt annat än pluggfri ... Har hur mkt som helst i skolan just nu, men det är bara att bita ihop, för det blir ju bättre ngn gång ;)  
Har också fått reda på att vi kommer att börja ha två läxor i veckan i spanskan ... Men det som gör att jag fortsätter att satsa på spanskan, även om det ibland känns hur tråkigt som helst, är för att det bär av till Barcelona i april. Hur kul är inte det ? :) Även om man måste bo i en spansk familj helt själv, men som tur är, är man med dom andra från klassen, eller ja, dom som jag har spanska med, på dagarna (y)  

Efter skolan idag följde jag med Vickan hem till hennes mormor och morfar. Åt grymt goda pannkakor där också :) Muuums ;)  Sen drog vi vidare till Haga för att sola och bada. Mysigt var det, men självklart lyckas jag skämma ut mig en aning ... "Ny.. ehm, Vickan nyckln är här, om du vill ha den ..? "   Hahahahah ;D 

Imorgon styrs det mot huvudstaden. Terminens första danstävling. Riktigt kul ska det bli, även om jag just nu känner mig mer nervös än peppad... Menmen jag blir förmodligen mer peppad på bussen dit, som redan går kl 6 från dansskolan. Hm, så det blir alltså att lägga sig tidigt om jag ska orka upp.




Lycka till alla som ska tävla imorgon förresten !  :) 

/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0