funkjazz

Hellu
Kom precis hem från en och en halvtimmes träning. Idag på schemat - funkjazz :)  Annorlunda om man jämför med disco, men det är extremt roligt faktiskt ! 
Skolan idag var allt bra. Lite stressigt efter idrotten, när vi bara har en timma på oss att duscha, byta om, sminka sig och äta ... Menmen vi hann, och det är ju huvudsaken (y)  Förresten så ägde jag & Mira idag på  idrotten, har aldrig sett ngt bättre lag alltså :) hahah :D <3

Efter skolan drog jag upp till pappas kontor för att hämta mina helt underbara dansskor ( haha, jag är faktiskt grymt nöjd med dom ! ) men det gick inte riktigt lika fort som jag trodde, eftersom pappa aldrig kunde prata klart i telefonen... Och eftersom att jag behövde prata med honom blev det att sitta där och glo ut i ingenting. Sen gick jag bort mot Markurells, och träffade Vickan. Och vi är ju grymt duktiga, så vi drog fram historieböckerna och började plugga ! ;) Sen kom också matteböckerna fram, inte illa alltså. 
Ja, och sen var det dags för funkjazz, och jag kan lova er att det är sjukt roligt ! :) 

Nu blir det lite till plugg för min del, inte allt för kul men det måste göras så ... 


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj, en timme? efter skolan menar du då eller?



vi har en kvart på oss att duscha, byta om, sminka oss, gå till skåpen och sen springa till lektionen. helt sjukt kort tid!

2008-09-13 @ 11:46:25
URL: http://silverskugga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0