:)

Heej
Nu var iaf torsdagen avklarad, och det är nu bara en dag kvar tills helgen är här (y)  inte illa :) Just den här veckan har jag varit riktigt seg och verkligen inte orkat plugga så mkt, men skolan har iaf varit guuuld :) <3  alltså, inte pluggandet utan alla underbara människor som alltid finns där :) 
Kan ju bara säga att jag verkligen äger på brännboll, noot ;) hahahah, aja, det var kul iaf när vi körde det på idrotten, liksom skit samma om man är sämst :D 

Efter skolan blev det stan med Julia :) <3  Andreas hängde på att tag också, sen sprang vi också på ena tvilling och sen kom också Adam, trevligt javisst ;) Aja, sen drog alla, och jag träffade Viktoria :) <3  Drog iväg till Markurells när vi sen efter ett tag får syn på att våran lektion är inställd :/  aja, så det blev att dra väg till bussen, mot hemmet och allt pluggande ... Historia, svenska och spanska tills imorgon, inte allt för kul va ... Men jag är lika glad för det, för imorgon är det äntligen fredag och det behövs just nu känns det som ! :) 


/  Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0