Söndag 26/10

Halluu
Dagen började med att alarmet ringde, men eftersom att vi hade gått och lagt oss tidigt kvällen innan, så var det inga större problem med att komma upp. Singel inledde tävlingsdagen idag. Den här gången med en massa tuppspringande svenskar. 

Jag kan också meddela att jag för första gången också har blivit knockad på tävlingsgolvet ;) haha, när jag sitter i spagat för jag helt plötsligt ett knä i huvudet, ett knä som sedan visade sig vara Emmas ... hhaha, lite ont gjord det allt, men dansade på iaf och tog mig till final :) Vilket även Emma och Viktoria gjorde (y) Viktoria slutade 3a, Emmas 4a och jag 6a. våra andra pokaler eftersom att alla tre fick i fredags också, och ytterligare tre till Sverige.

Emelie och Therese plockade också hem pokaler. Emelie slutade 6a, och Therese 7a :) 
Grattis tjejer ! <3

Sen var det bara att ladda om inför par. Emelie och jag hade ytterligare en gång gjort om våran dans (vilket visade sig var en dålig idé). Jag kom verkligen inte ihåg dansen ute på tävlingsgolvet !  hahaha, så Emelie och jag hade lite problem där ett tag, så vi slutade bara 5a ... Men vi fick iaf ännu en pokal till var (y) Emma och Johanna slutade 1a :) och Viktoria och Therese 3a, grattis ! <3

Kvällen spenderades med tjejerna, med pizza och en massa skoj ! :) <3

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

söndagen var den bästa dagen ! :D

2008-10-29 @ 12:08:18
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0