Lördag 25/10

Haalluu
Ja, idag gick vi upp redan kl 7, men upptäckte att vi inte skulle dansa föräns efter lunch, hm, så vi hade alltså gått upp grymt mkt tidigare än vad vi var tvungna ... haha aja, dagen började med pardisco, och vi skulle för första gången springa runt som tuppar på tävlingsgolvet. Det kändes okej när vi körde, men ingen från Sverige gick vidare ... Det blev att tagga om inför trion, vilket betydde att jag, Emelie och Viktoria var tvungna att gör om våran dans helt och hållet. Alla skulle ju liksom springa runt och köra sin höndans, vi också ! Det blev tyvärr inget bra resultat, för väl på golvet glömde både Emelie och jag bort dansen, totalt hjärnsläpp fick vi alltså, hahah och stackars Viktoria säger jag bara, som var så stolt för att hon kom ihåg dansen, tills hon upptäckte att Emelie och jag höll på med ngt helt annat ... 
Så lördagen blev en helt pokalfri dag för Sverige.


/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0