Fredag - äntligen !

Haalluu
Så himla skönt med fredag idag, även om jag var hemma både i måndags och i tisdags. Det är liksom något speciellt med fredagar. + att jag nu kan lägga en bra redovisning och ett mindre bra spanskaprov bakom mig. Hur skönt som helst, så nu är det i princip bara det där jävla naturkunskapsprovet, som är hur stort som helst, innan det är dags att dra till England :D Det kommer att bli så guld med tjejerna ! :D <3

Nu är det att tagga ordentligt inför tävlingen imorgon. Pardisco och gruppdisco tävlas det i imorgon för min del. Jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att slippa tävla i singel ... Hahah, för det brukar ändå gå sämst i det för mig så ;) 
Blir borta hela dagen imorgon. Bussen går 5.30 från dansskolan, och så kommer jag hem vid 22 ngn gång kanske ... Kul ska det iaf bli ! :D 



En prick kvar till guld nu, Emelie ! :D <3



/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha oj, vad brun emelie var där! fast det är hon ju alltid :P

2008-10-17 @ 20:41:45
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0