Jullängtan & pardisco

Heeej
Idag föll snön från himlen, och det fick mig att börja tänka på hur mycket jag faktiskt längtar efter jul. Allt är så mysigt och fint :) Heelt underbart ! 

Något annat som är underbart är dans, speciellt pardisco just nu. Jag är så taggad så det finns inte. Nya kläder ska vi också ha nu snart, så om ni har några förslag så är det bara att säga till ! :)

Hmm,  snart blir det tv:n för min del, "Dirty, Sexy, Money" på 5an. Den serien har Viktoria pratat om nu ett tag, så jag känner att jag ska ta mig tid att kolla på den.

Och hur skönt är det inte att börja 11.55 imorgon ? Joo, det kan jag berätta för er imorgon ;) hahah


De röda dräkterna är snart ett minne blott ...


/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0