Söndag

Hejhej
Inte ett enda inlägg på hela dagen, dåligt av mig - jag vet ... Men men, jag vaknade vid 11 idag, nästan mitt rekord faktiskt ... hahah
Resten av dagen har spenderats med böckerna uppslagna, eller ja iaf tills kl 15, då mormor och morfar titta förbi. Trevligt, javisst. In till dansen som började vid 16, träna en timme, pardisco blev det idag. Skönt med en ny dans kan jag lova er ! Vi var så sjukt trötta på den gamla ...
Emelie höll mig sällskap sen på dansskolan innan det var dags för nästa lektion, som idag började med lite råd om hur man ska äta inför tävlingar. Det mesta visste man redan, men det är sånt som man brukar slarva med, elelr iaf jag ... Efter det blev det en 1 & 1/2 timems träning. Avancerad disco med Anna Wretling - veckans bästa lektion!

Nej nu blir det sängen för mig del, för bussen går ju en så rolig tid imorgon, 7.10 ... Jippiii -.-

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Vickan

HM, när klockan vad 22.30 så skulle jag också precis gå å lägga mig, men satte på tv:n av misstag och började kolla på en film istället. haha suck!

2008-11-10 @ 13:11:50
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0