Ny dans (y)

Heeey
Nu har jag precis kommit hem från träningen. Först blev det privatlektion i pardisco, vilket var mkt välbehövligt ... Vi har liksom haft samma dans ett bra tag nu, så vi är extrem trötta på den vid det här laget ... hahah
Efter blev det att träna mer pardisco, dansen måste ju verkligen sitta tills den 15:de då det är tävling i Arboga. Kvart över 8 blev Emelie och jag upphämtade av farmor och farfar som var så snälla att de körde oss hem (y)

Innan träningen var det ju först skola. Sovmorgonen idag var precis vad jag behövde. Det kändes som rena drömmen att kunna gå upp kl 7 ! 
Naturkunskap, fritt arbete med historian, spanska och matte stod på schemat idag. Rätt okej dag ...

Sen blev det hem till Adde för att plugga svenska. Antikens grekland, suuuuck ! Jag brukar alltid älska svenska, men det här suger verkligen ! 

Hahah, aja, jag hoppas att ni har haft en bra dag, utan en massa Antikens Grekland ;) 

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sara, när ska vi göra historian då? :P <3 Jag har en idé om att ta dead imorgon efter skolan med lite historia. Gratis kaffe (a)

2008-11-05 @ 22:11:54
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0